Måndag

Måndag idag, vilket innebär ny vecka och nya tag.. Sitter och kollar på en debatt om Hallands och Skånes arbetslöshet och personer tycke om påverkan på kommunen. Kul?! Näe.

på torsdag är det löningsdags och det ska bli sååå sköönt! Köpa mig lite partykläder och smink inför helgens bravader..

Igår var j hemma heeela dagen, och det var jag tacksam för. :) Körde han till max (bakfyllemat) och en massa slappande framför tvn. Var på möte med resten av danspersonsalen, och de verkar huuur treviga som helst. Förutom , och det va jag inte ensam om att tycka, break-dance killarna. Förortskillar som babblar, babblar och babblar. Visade ingen större respekt för den som hade ordet. Åhhh, vad jag hatar sådant!!! På måndag 6 tisdagar blir det dansuppvisningar på 8 olika skolor. Ska dansa med Cornelya (som jag i övrigt ska ha showdanskurser med). Mindre än en vecka kvar.. ^^,

Idag blir det en massa städande & tvättande här hemma och laga en stooooor gryta med min köttfärssoppa! Det är ingen vanlig köttsoppa ska jag säga. Huur delicious som helst! :) Ngn som vill ha receptet?!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0