Jag, lika galen som Beyonce?!



Om ni har sett Beyonce Knowles senaste video Deja Vu med hennes boyfriend Jay Z, så vet ni att hon är mer lr mindre galen i den. Dansar runt som om hon vore en inföding från Afrika! Antar låten handlar om att hon helt enkelt är dökär, beroende och tänker på honom 24/7 =P

Jag ska meddela att jag oxå känner mig så! En helt underbar känsla som jag aldrig vill ska försvinna..! 

                                                                       

Im addicted to you!

Kommentarer
Postat av: sofia

mjoo det är så jag resonerar.. men jag vet inte.. vet inte hur det kommer bli riktigt.. usch vad jobbigt.. fan..

kramis!

2006-08-01 @ 17:07:46
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0