Hästar, hästar, hästar överallt!

Fick ett nyhetsmejl från Hööks (hästaffär) idag, och tittar på djursjukhuset.. :( Saknar Frida jättemycket, men hon har jag iaf i livet.. Ännu mer saknar jag Bobby, och jag tror inte jag har kunnat tänka på han en enda gång utan att bli tårögd.. Jag har haft tankar på att börja min ridkarriär (karriär var att ta i, men börja ta ridlektioner igen då..) igen här i Halmstad, men svårt eftersom jag oftast jobbar kvällar. Men på ngt sätt ska jag allt kunna hita ngn pålle att rida på.. När jag ändå är i häst-tankar, kunde jag inte låta bli att titta på lite hästar som är till salu.. Drömma går ju!

- Den här hästen påminner mig om Bobby. Han var en fullblodskorsning och hade ungefär samma kroppsstorlek som den här..
-Alltid velat haft en skäck. Som Wendys Dixie! ;)
- Haha, detta kortet ser nästan exakt likadant ut som ett jag har på Bobby!


Näe, jag kan inte titta på mer hästkort, då blir jag för lipig.. =/

42875-23

Om jag ändå kunde minnas vår sista ridtur.....

Kommentarer
Postat av: sofia

precis.. och det är SÅ tydligt att han åker snålskjuts eftersom att hans fru är känd.

2006-08-22 @ 10:30:54
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0