Hallå?

Jaha, Marika Lena Svensson, tvättade du det som du skulleigår?!

Mjae, jag "hann" inte. Skulle ju äta, sova och duscha, hinna titta klart på filmen och sen somna för natten!

Vah?!

Jah, men jag slängde i en maskin med lite kläder. Jag kan slänga i en till innan jag lägger mig kväll (så hänger mamma upp det imorgon, eftersom torktumlaren kapejsat, lika fint som jag hoppas hon gör med tvätten jag tvättade igår...=P )

Dreeetunge!!

Men imorgon har jag lovat mig själv att inte vara med J, så då MÅSTE jag tvätta, annars har jag inget att ta med mig i helgen. Blir inte så mkt gjort när han följer med mig hem, förutom att vi väntar på mat, äter, babblar massa strunt med mamma, somnar efter maten, tittar på en film vi redan sett tusentals ggr, för att senare somna vid 10.. ^^, Bra lata ungdomar! Dessutom är vi alldeles slut efter helgens bravader med flytt och föregående helg målade vi altanen åt mamma :) Så det så!

Du tvättar ikväll!

Yes, sir!

42875-17

Mina små dretungar är nere i Halmstad och lortar ner min vita soffa ^^,

Kommentarer
Postat av: sara

ne va sött kort:)

2006-08-15 @ 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0