Ahh, 2 usla dagar kvar!


Har fortfarande inte orken att skriva om helgens bravader, så mkt som hände! :P

Jobbat idag (two days left!!) och sitter och väntar på mammas pannkakor.. Sen får jag slänga ner alla mina kläder jag ska (& vill) ha med mig, dvs. så skippar jag att ta med mig det jag inte använder.. Sen hoppas jag på date med J, skicka iväg min nya h&m-beställning och en god natts sömn!

den 17 augusti ska jag medverka på en lärarkonferens i Falkenberg med Karoline från Ung Företagsamhet som ska hålla en föreläsning . :) Jag ska prata ungefär 5 min om hur det är att ha ett UF-företag ^^, Spannent! Då får vi åka firma-bmw-bil.. :)Oh yeah!!

Ska även vara med på UF´s "kick-off" den 21 september, som en liten assistent till Karoline.. Även det spännande!

Sen sitter jag och väntar fibrilt på att Susanne på danskolan i halmstad ska göra iordning ett schema, så jag vet hur mkt (lite..?) kurser jag ska ha.. Fick nämligen jobbet som danslärare efter helgens "intervju".. Jags ska få ta över "handslaget" efter en kille. Regeringen ger tydligen ut en massa pengar till skolor som ett projekt till att ungdomar ska röra på sig, då ska jag undervisa i dans.. 200-300:- i timman tror jag hon sa! Hej på dig!  Kul...!

näe, om inte pannkakorna är klara snart..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0