Jag har fått ett stipendium!!

Sug på den ni! 13 000 lök.. ^^,

Jaja, nu ska jag avar helt ärlig och berätta vad jag är så lyrisk över.. camilla, regionschef på fyrbodal, ringde mig nu i förmiddags och meddelade att jag blivit uttagen (efter att ha gjort en intervju med henne om mig, vad andra anser om mig osv..) till Ung entreprenörsveckan i Örebro till sommaren. 6 stycken i fyrbodal som blir uttagna, och jag är en av dom =P
13 000:- kosing är den värd resan! Bara tacka och ta emot!
Så den 13 juni far jag till Örebro, för att stanna där, och bo på Campus med en massa härliga entreprenörshjärnor till lördagen den 17 juni. Gött mos! Kommer nog hända mkt roliga grejer.. och har jag extra tur, så vinner min grupp hela skiten och drar till USA.. ^^, Vore nått vah!

Ojoj, nu ringer Anna S.

Hehe, vi har lite problem med fredagen.. Men det ordnar vi upp tjejen!

Sitter egentligen och funderar på om jag ska läsa lite psykologi. blev inget med det igår eftersom mötet tog en sådan himla lång tid. Kul iaf! och god mat & efterrätt.. Fick frågan om vi läser Retorik i skolan. Ähum, näe.. "nänä, men ni hade ett väldigt bra framträdande. Ni är bra talare"  Jo man tackar! Fick en del visdomsord med oss, utav erfarna företagare, även om en utav dom blev lite berusad av 2 lättöl ^^,
Kul.

Imorn blir det lite lätt shopping för hela slanten! Ännu Kuligare!


42875-17

Tre Champions! Jag, Hannah & Pontus!

42875-19

Bobby, Babbsan, Bubben, Tjockis, Sötnos, Buspålle, Gottegris.. Jah, kärt barn hade många namn!

42875-14

Klassfest i min lilla stuga  i december. Krave, Karlund och Larsson ska visa en dans!

42875-18

I vått & torrt! Bulgarien närmar sig med Giant-steps!

42875-16

Har man än gång lärt sig "fejk-smilet".. Ja, då sitter det där!

Kommentarer
Postat av: sofia

grattis gumman! =)

2006-04-12 @ 17:28:20
URL: http://sofijaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0